آیا برزیل جام جهانی مسی است؟
استناد فاکس‌اسپورت به صحبت کی‌روش برای نابغه بودن مسی/ برزیل جام جهانی مسی است؟

فاکس اسپورت در گزارشی به نبرد دو مسی در دیدار امشب تیم ملی فوتبال آرژانتین مقابل سوئیس و با استناد به صحبت‌های کی‌روش گواهی داد که مهاجم آرژانتینی یک نابغه است.

خبرگزاری فارس: استناد فاکس‌اسپورت به صحبت کی‌روش برای نابغه بودن مسی/ برزیل جام جهانی مسی است؟

به گزارش خبرگزاری فارس، فاکس اسپورت در گزارشی به عملکرد ستاره تیم ملی آرژانتین در رقابت‌های جام‌جهانی اشاره کرده و به رویارویی امشب وی مقابل ژردان شکیری در تیم ملی سوئیس پرداخته است. در این گزارش نوشته شده: در اولین دیدار تیم ملی آرژانتین در رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل مقابل بوسنی و هرزگوین بود که وقتی شوت وی از روی یک ضربه ایستگاهی از بالای دروازه به بیرون رفت، نارضایتی‌هایی از عملکرد ستاره آرژانتینی شنیده شد. مسی در سومین حضورش در این مسابقات در حالی که توقعات زیادی از او وجود دارد، برای نشان دادن خودش تقلا می‌کند. وی توانست در دو بازی بعدی با زدن سه گل دیگر این سد را بشکند تا با 4 گل زده در مرحله گروهی در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.

این در حالی است که بوسنی و هرزگوین، ایران و نیجریه در سطح سایر رقبای آرژانتین برای رسیدن به فینال نیستند و بنابراین هنوز راه زیادی مانده تا مسی بتواند طرفدارانش را قانع کند.

به نظر می‌رسد حق با الخاندرو سابیا بود که کارلوس توز را از تیم ملی آرژانتین خط زد و سیستم تیم را پس از نیمه اول اولین بازی تغییر داد: این تیم حول محور مسی می‌چرخد. او می‌خواهد سیستم تیم 4-3-3 باشد؛ فرناندو گاگو در تیم حضور داشته باشد تا او را راه بیندازد و بگذارد او آرژانتین را به موفقیت برساند؛ او می‌خواهد به او اجازه داده شود تا بار دیگر توجه مردم آرژانتین را که تمایلی ندارند مسی را با دیگر اسطوره شماره 10 خود یعنی دیگو مارادونا مقایسه کنند، جلب کند.

سابیا در کورینتیانس آرنا اظهار داشت: مسی بازی‌های جذابی را در جام‌جهانی به نمایش می‌گذارد که همان چیزی است که همه انتظارش را دارند. من انتظار این را داشتم؛ مردم آرژانتین و هم‌تیمی‌هایش هم چنینی انتظاری داشتند بنابراین مطمئنا ما برای تیم و برای مسی خوشحالیم.

وی ادامه داد: مسی بازیکن مهمی برای ما است. مارادونا بازیکن بسیار مهمی در زمان خودش بود و مسی نیز برای ما مهم است.

پس از گل مسی به ایران در وقت‌های تلف شده نیمه دوم، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران گفت: می‌توانستیم آرژانتین را شکست دهیم اما نمی‌توانستیم بر مسی غلبه کنیم.

آنخل دی ماریا که در ترکیب اصلی تیم ملی آرژانتین، هم‌تیمی مهمی برای مسی به شمار می‌آید، با وجود اینکه برخی درمیان هواداران و کارشناسان فوتبال همچنان انتظارات بیشتری از مسی دارند، به نقش کلیدی مسی در ترکیب تیم ملی کشورش تردید ندارد.

آنخل دی ماریا در این باره اظهار داشت: مسی بهترین بازیکن دنیا است و هیچ شکی در این نیست. وقتی پدربزرگ شوم، موقع خواب داستان‌هایی از قهرمانی‌ام در لیگ قهرمانان اروپا و امیدوارم قصه‌های قهرمانی در جام‌جهانی را برای نوه‌هایم تعریف کنم.

وی ادامه داد: اما مهم‌تر از همه اینکه به نوه‌هایم خواهم گفت که پدربزرگشان با لیونل مسی هم‌بازی بوده است. مسئله این است که وقتی آرژانتین یا بارسلونا خوب بازی نمی‌کنند، رسانه‌‌ها مسی را مقصر می‌دانند.

آیا زمان درخشش مسی فرا رسیده است؟

وی در گفت‌و‌گو با دیلی میل اعلام کرد: در سال 2006 و 2010 می‌دانستیم که مسی استعداد فراوانی دارد اما او هنوز جوان بود. در سه یا چهار سال گذشته او به شدت پیشرفت کرده است و اکنون کاپیتان تیم است و مسئولیت بیشتری دارد. به نظر می‌رسد این جام‌جهانی متعلق به مسی باشد.

اولین مانع آرژانتین در مرحله حذفی سوئیس است که ژردان شکیری، بازی سازی که به «مسی آلپ» معروف است را در اختیار دارد.

وی در گفت‌و‌گو با روزنامه بلیک سوئیس که مدعی شده بود «سوئیس هم مسی خودش را دارد»، گفت: این دیداری رویایی برای ما است. سوئیس کوچک در رقابتی بزرگ به میدان می‌رود. ما در تیم ملی سوئیس به افتخارات بزرگی دست یافته‌ایم و من به سه گلی که زده‌ام افتخار می‌کنم.

شکیری ادامه داد: اکنون همه‌چیز در مرحله یک‌هشتم نهایی امکان پذیر است.

برای دیدن تمام اخبار جام‌جهانی اینجا را کلیک کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 10 / 4 / 1393 ا 2:24 PM نويسنده : REZA ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.